Numizmatyczny marketing sprzed 100 lat - żeton 10% dla mnie
Wiesz, jak wyglądał marketing w latach 30tych XX wieku? Na początku XX wieku w USA w miarę rozwoju nauk o zarządzaniu, pojawiła się kolebka czegoś co dziś znamy jako marketing. W latach 1913-1915 zaczęły się pojawiać pierwsze książki o marketingu. Co ciekawe, już wtedy pojawiały się głosy krytyczne wobec tej dziedziny, a co jeszcze bardziej interesujące dotyczyły one podobnych zarzutów, jakie stawiane są dzisiejszemu marketingowi.
W tym temacie niewiele się zmieniło. Faktem jednak jest, że marketing działa dziś i działał 100 lat temu.
Świetnym tego przykładem jest bohater dzisiejszego odcinka – żeton symbolizujący walkę o klienta na rynku warszawskich kin.
Zapraszamy do obejrzenia odcinka o żetonie 10% DLA MNIE – nasze prywatne odkrycie "wszystko po 5 złotych" i wykonane śledztwo w jego temacie.
Numizmatycznie pozdrawiamy
Jacek i Bartek ([email protected] i [email protected])